Szeroka obrączka pierścionek srebrny z cyrkoniami i transparentnym kwadratowym oczkiem. Srebrny efektowny pierścionek. Cyrkonie. Lekki, nie duży pierścionek ze srebra. Efekt 3D. Rozmiary.
Delikatna plecionka - pojedynczy splot - kłos z oczkami. Delikatny srebrny pierścionek z cyrkoniami. Srebro 925.
Opis
Pierścionek srebrny grecki ornament pozłacany dwukolorowy - Dane techniczne
Duży szeroki pierścionek z ciekawym ornamentem miejscowo pozłacanym wykładany cyrkoniami. Obrączka szeroka z greckim ażurowym wzorem . Szerokość wzoru około 15*10 mm, najwęższa część obrączki na dole - od wnętrza dłoni - 1,8 mm. Srebro próby 925. Bita próba. Waga ok. 2,5 g. Rozmiar należy wybrać z belki nad symbolem koszyczka wg dostępności.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.